Usein kysyttyä2020-11-02T10:15:54+02:00

Usein kysyttyä

Kuinka kauan takuuasioiden käsittelyssä kestää?2020-04-21T00:00:00+03:00

Käsittelemme takuuasiat pääsääntöisesti 2-3 arkityöpäivän aikana.

Missä tuotteet ovat valmistettu?2021-06-15T14:10:48+03:00

Tuotteidemme valmistusmaa on Kiina.

Käytämme erittäin tarkkoja laatustandardeja tuotteillemme ja valmistavat tehtaat auditoidaan puoleltamme tarkasti.

Mistä voin hankkia tuotteitanne?2020-04-21T00:00:00+03:00

Kaikki tuotteemme löydät omasta verkkokaupastamme. Useimpia tuotteitamme löydät ympäri Suomea jälleenmyyjiltämme.

Mitä kaikkea takuu kattaa?2021-01-15T10:45:01+02:00

Tuotteillamme on 12 kk rajoitettu takuu normaalissa kuluttajakäytössä. Tämä kattaa valmistusvirheet sekä tuotteiden rikkoontumisen normaalissa käytössä.

Tämä takuu ei kata:

  • normaalista käytöstä johtuvaa kulumista
  • asiakkaan tuotteeseen tekemiä muutoksia
  • väärinkäyttöä tai poikkeuksellisesta käytöstä johtuvaa rikkoontumista
  • sopimatonta huoltoa tai jonkun muun tekemiä korjauksia kuin Provo huollon.
Mitä laatusertifikaatteja tuotteillanne on?2021-01-15T10:51:31+02:00

Kaikki tuotteemme ovat mm. CE sekä ROHS  sertifioituja ja täyttävät kaikki EU:n asettamat tuoteturvallisuus määräykset.

Mitä maksutapoja verkkokaupassanne on käytössä?2020-04-21T00:00:00+03:00

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken,S-Pankki, Ålandsbanken sekä Visa ja Mastercard korteilla, mobilimaksutapoina Pivo, MobilePay, MasterPass sekä Paypal.

Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy palvelun kautta ( y-tunnus 2196606-6 ) sekä Paypal maksupalvelun kautta.

Mitä teen, jos ostamani tuote on viallinen?2020-04-21T00:00:00+03:00

Ota ensisijaisesti yhteyttä meihin yhteydenottolomakkeen kautta. Takuukäsittelijämme vastaa sinulle 2-3 arkipäivän kuluessa.

Miten asiakaspalveluunne saa yhteyden?2020-04-21T00:00:00+03:00

Jätä meille viesti yhteydenottolomakkeen kautta tai keskustele kanssamme sivustomme Chatin kautta

Mitkä ovat toimitusvaihtoehdot?2020-04-21T00:00:00+03:00

Toimitamme tilaukset postipakettina.

Onko tuotteilla palautusoikeutta?2020-04-21T00:00:00+03:00

Kaikilla verkkokauppamme kautta hankituilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.

Onko tuotteilla takuu?2020-04-17T00:00:00+03:00

Kaikilla tuotteillamme on 12 kuukauden takuu.

Paljonko ovat toimituskulut?2021-01-15T10:42:37+02:00

Toimituskulut 6,90€ sisältävät posti- ja pakkauskulut.

Toimitatteko Provo tuotteita ulkomaille?2021-01-15T10:52:46+02:00

Kyllä toimitamme. Ulkomaan lähetyskulut ovat maakohtaisia.

Voiko viallisen laitteen huoltaa?2020-04-21T00:00:00+03:00

Mikäli tuotteessasi on vika, ole yhteydessä meihin yhteydenottolomakkeen kautta. Takuukäsittelijämme antaa sinulle ohjeet asian etenemisen kanssa.

Voinko muokata tilaustani?2020-04-21T00:00:00+03:00

Maksun suoritettuasi tilausta ei voi enää jälkikäteen muokata. Mikäli haluat muokata tilaustasi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme jättämällä viesti yhteydenottolomakkeella.

Otsikko

Go to Top